Filtros : "Sandars, John" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: einstein (São Paulo). Unidade: FOB

    Subjects: SIMULAÇÃO (APRENDIZAGEM), EDUCAÇÃO EM SAÚDE, PESQUISA CIENTÍFICA, PRÁTICA CLÍNICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CECILIO-FERNANDES, Dario et al. Advancing simulation-based education in Brazil: bridging research and practice for healthcare excellence. einstein (São Paulo). São Paulo: Faculdade de Odontologia de Bauru, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.31744/einstein_journal/2023eds3. Acesso em: 20 maio 2024. , 2023
    • APA

      Cecilio-Fernandes, D., Peccin, M. S., Sandars, J., Couto, T. B., & Mazzo, A. (2023). Advancing simulation-based education in Brazil: bridging research and practice for healthcare excellence. einstein (São Paulo). São Paulo: Faculdade de Odontologia de Bauru, Universidade de São Paulo. doi:10.31744/einstein_journal/2023eds3
    • NLM

      Cecilio-Fernandes D, Peccin MS, Sandars J, Couto TB, Mazzo A. Advancing simulation-based education in Brazil: bridging research and practice for healthcare excellence [Internet]. einstein (São Paulo). 2023 ; 21[citado 2024 maio 20 ] Available from: https://doi.org/10.31744/einstein_journal/2023eds3
    • Vancouver

      Cecilio-Fernandes D, Peccin MS, Sandars J, Couto TB, Mazzo A. Advancing simulation-based education in Brazil: bridging research and practice for healthcare excellence [Internet]. einstein (São Paulo). 2023 ; 21[citado 2024 maio 20 ] Available from: https://doi.org/10.31744/einstein_journal/2023eds3

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024